Kärlek på vänskapsnivå och ren åtrå


(Klicka på länken för att komma vidare till källan)

Känner en stark draginingskraft för min vän, rättare sagt min bästa vän. Det finns alltid en spänning där och fantasierna skenar gärna iväg. Undrar om jag kommer att falla för frestelserna snart?
Idag skulle jag gärna satt mig gränsle över honom när vi åkte vattenskoter men något sådan hände självklart inte.
Varför? Rädd för att såra mig själv eller en annan nära vän som har ett förflutet tillsammans med honom.

Kärlek på vänskapsnivå och ren åtrå. Hur funkar det?

Kommentarer
Postat av: Peter Pan

Jag vet precis vad du känner. Jag brukar tänka på att eftersom det omvända kan fungera - att man kan bli väldigt nära vän med någon man känner stark åtrå till och har fantastiskt sex med - så måste det ju fungera tvärtom också - att först vara vänner och sen släppa fram även åtrån och den sexuella njutningen.



För ingenting slår ju som sagt passionen. :-)



Lycka till!



Kram från



Petr Pan

2009-06-01 @ 07:32:56
URL: http://blogg.passagen.se/mr.peter.pan/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0